top of page

לפני שנספר לכם על ד"ר פלואנסי   –   ניתן לבוגרים שלנו לדבר

Tablet Holding dr fluency

מכון ד״ר פלואנסי

מוביל היום את מהפכת הטיפול בגמגום בעולם ע"י פיתוח מערכת טכנולוגית חדשנית המאפשרת לאדם הסובל מגמגום 
ו/או בעיית שטף דיבור ללמוד להפיק דיבור שוטף וטוב כפי שראיתם אצל בוגרי המכון (גם מול קהל של 150-300 איש!)

מכון ד"ר פלואנסי הינו גם המכון היחיד בארץ המתמחה וממוקד כל כולו בטיפול בגמגום ובעיות שטף הדיבור

עם תוצאות מוכחות ובאחריות מלאה!

קורס ד"ר פלואנסי שפותח במכון הינו המקיף והיעיל בעולם, ומביא תוצאות מהפכניות ע"י שילוב שיטת עיצוב שטף הדיבור, עם טכנולוגית מחשב מתקדמת שפותחה בשיתוף הדסה עין-כרם והמכונים המוביליםלהפרעות בתקשורת בעולם,

וליווי מקצועי ומקיף של הצוות הקליני של המכון להטמעת התוצאות ושימור התוצאות לאורך זמן

ד"ר פלואנסי – הקורס לטיפול בגמגום עם התוצאות המוכחות שנותן את המענה המושלם היעיל והיסודי לכל האספקטים השונים של בעיית הגמגום טיפול בגמגום, כי כיום אפשר ורצוי אחרת.

סוד ההצלחה

הצוות המקצועי

הצוות הקליני המיומן של מכון ד"ר פלואנסי מביא כבר שנים רבות, אלפי מטופלים לשטף דיבור נורמלי בכל מצבי הדיבור. הטיפול כולל מתן מענה לכל האספקטים של הבעיה, ע"י ליווי אישי ומותאם לכל מטופל. וזאת בנוסף לסביבת תרגול מקיפה, שמתחזק המכון לטובת המטופלים, והבוגרים של הקורס.

dr fluency
הטכנולוגיה

ד"ר פלואנסי הינה מערכת מחשב שזכתה בפרס ראש הממשלה שמשלבת את הטכנולוגיות החדישות ביותר על מנת לאפשר תרגול יום יומי מדוייק בבית הלקוח. בפיתוח שולבו הקליניקות המובילות בעולם והיא מוכרת ע"י ASHA (איגוד קלינאי התקשורת האמריקאית).

dr fluency

שיטת עיצוב שטף הדיבור לטיפול בגמגום ובעיות שטף הדיבור, מוכחת מדעית כבר עשרות שנים בתור השיטה היחידה המאפשרת להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר תוך שימור התוצאות לאורך זמן.

בהשתתפות קופות החולים

בהשתתפות קופות החולים

מה זה גמגום?

או נכון יותר – מה זאת בעיית שטף הדיבור?

בעיית שטף הדיבור (שהגמגום הוא אחד מתופעות הלוואי שלה) הינה בעיה תפקודית כרונית שפוגעת ביותר מאחוז (1%) מאוכלוסיית העולם. הסיבות הניורולוגיות המדוייקות של התופעה אינן מובנות דיין אך המחקרים העדכניים מאשרים כי מדובר במגבלה מוטורית-גופנית ביסודה שעוברת בתורשה (למרות ההתפרצות המאוחרת יותר, בדרך כלל בין הגילאים 3-9). המדובר ככל הנראה בהפרעה ניורולוגית, שהיא הגורמת לאובדן השליטה הרגעי על תהליך הפקת הקול, ויוצרת אצל מי שסובל ממנה בעיות תקשורת קשות המלוות גם לא פעם בתופעות לוואי של לחיצות הארכות של צלילים
(Stammer) וחזרה על הברות ומילים (הגמגום), דיבור מהיר וחטוף (clutter) החלפת מילים וכדומה. מכיוון שהתקשורת הבין-אישית הינה חלק מהותי ויסודי מחייו וחוויותיו של האדם, הרי שלפגיעה ביכולת זו יש פוטנציאל לגרום לקשיים חברתיים ופסיכולוגיים וללחצים ומתחים קשים אצל האדם המגמגם.

שטף הדיבור

מה זה עיצוב שטף הדיבור?


שיטת הטיפול בגמגום של מכון ד''ר פלואנסי מבוססת על הגישה הטיפולית הידועה ובעלת השם של פרופסור רונלד וובסטר מווירג'יניה, ארה''ב, וד''ר רוברט קרול מטורונטו, קנדה - אשר הביא את השיטה לארץ ומלווה את המכון לאורך השנים.
שיטת עיצוב שטף הדיבור - Precision Fluency Shaping היא שיטת הטיפול בגמגום היחידה המוכחת מדעית בעשרות מחקרים, הנותנת כבר עשרות שנים לכל אדם הסובל מבעיית שטף דיבור את היכולת להפיק שטף דיבור טבעי לחלוטין בכל מצבי התקשורת האפשריים.
למרות שהשיטה אינה גורמת לסיבת הגמגום להעלם, היא נותנת פתרון מלא ומקיף לבעיות הגמגום ושטף הדיבור על-ידי לימוד מקיף ואינטנסיבי מחדש של תהליך הדיבור והחזרת השליטה על מערכת הדיבור לאדם המגמגם ,ובכך לאפשר תקשורת נורמלית ונוחה עם הסביבה ללא חשש, ולאורך ימים ושנים.

Dr. Kroll’s Lecture at the 2012 Conference

Dr. Kroll’s Lecture at the 2012 Conference

צפייה בסרטון
dr fluency

מי זה ד"ר פלואנסי?

התהליך של עיצוב שטף הדיבור דורש מאות ואף אלפי שעות של תרגול נכון ומדוייק על מנת לשקם ולבנות מחדש את השליטה הנכונה במערכת הדיבור אצל המגמגם, לכן לא ניתן לספק פתרון טוב לאדם המגמגם בביקור שבועי אצל קלינאי/ת תקשורת במסגרת קופות החולים ומכוני הדיבור הרגילים, וממילא טיפולים כאלה לא הניבו שיפור משמעותי.
לעומת זאת, בקורסים האינטנסיביים בשיטת עיצוב שטף הדיבור, שנמשכו מספר שבועות במכונים מיוחדים המצוידים במכשור היקר הנדרש לביצוע התרגול הנכון והמדוייק, התוצאות עבור מי 
שהצליחו לעמוד באתגר הקשה של הקורס, היו טובות יותר,

!טיפול בגמגום – בואו נתחיל את התהליך עכשיו

התקשרו עוד היום לטלפון 03-561-2222 או 02-626-0666 לבדיקת התאמה ואיבחון חינם ללא התחייבות!
או השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

bottom of page